Friday, April 20, 2007

Dagens vill ha!

Var inne och surfade lite på Lancômes hemsida, och föll för läppstiftsserien Color Fever (och deras snygga förpackningar förstås ;)). Och därefter gick jag förstås in på Strawberrynet (där det dessutom kostar 152 kronor just nu =D), och kollade in nyanserna extra noga, och nu är jag rejält sugen på att köpa nyansen "118 So Frivoulous Rouge"! =D Även bloggaren MakeItUp har bloggat om denna härliga produkt, och det förstår man! =D Verkar vara riktigt härliga läppstift i den här serien alltså! =D

Lancôme - Color Fever - "So Frivolous Rouge"

14 comments:

Malin said...

Hej!
Jag har nr 118 och tycker att det är det absolut snyggaste jag haft på år och dag! Det är rödroa med lite skimmerglitter i och färgen sitter som berg även om man äter och pussas.;) Rekommenderar verkligen ett köp!:)

Anonymous said...

Jag vill också ha! =D

Rouge said...

Malin: OOh! =D Ja den ser riktigt riktigt snygg ut den här nyansen, och ser ut att vara en färg som passar mig bra! =D Super att den dessutom sitter så bra också ju! :O

Foxy: Hihi, det förstår jag allt, man blir väldans sugen! ;)

Babysaur said...

Otroligt snygg förpackning och dessutom härligt färg på den. Brukar inte använda läppstift (är mer för gloss) men det kanske är dags att tänka om!

Rouge said...

id.ol.: Ja, fabulous verkligen! =D Själv brukar jag växla lite mellan läppstift och gloss, beroende på vad jag känner för, men läppstigt är verkligen värt att använda! =D Speciellt när man hittar sådana här underbara färger! ;)

Anonymous said...

Det kommer en recension redan i helgen :)Lovar!

Rouge said...

Make It Up: Vad spännande, det ser jag fram emot! =D

Anonymous said...

Jag gillar läppstift bättre än läppglans. för läppglans håller inte så bra för hångel. men iofs gör inte läppstift det heller... 8-) men när jag ska vara tjusig så brukar jag ha röd/brunt som låter som hundbajsfärgen nr ett men jag tycker det passar mina läppar för de blir matta och ser lite mindre ut :P haha kram kram

Rouge said...

Chelsea: Själv gillar jag nog båda lika mycket hihi! ;) Hehe, nej det gör det inte nä! ;) Jodå, läppstift håller visst, om man har ett long lasting läppstift som Max Factors Lipfinity, de sitter som berget hela dagen! ;) Men måste se till att ha en remover som tar bort vattenfast smink om man använder sådana läppstift! =)

Haha, lol jag förstår sweetie! ;) Vet att du passar i den färgen! ;) kraaam! =D

Anonymous said...

ser ut som en väldigt snygg färg och för priset 152 är dte ju som hittat,. Men jag kollade lancomes hemsida och där ser det aningen glittrigt ut, alltså glitter "flagor" eller vad man ska kalla det :S har för mig att du inte tycker om det, fast jag kanske kommer ihåg fel? pussss //L

Rouge said...

L: Ja precis! ;) Jo men den finns i fyra olika typer: Crème Intense, Satin Perlé, Paillettes Scintillantes and Reflets Métalliques. Och den som jag vill ha är creme så den borde inte vara glittrig! =) Glitter kan vara okej, men är det stora klumipga glitterkorn som känns obehagliga och pråliga på läpparna så gillar jag det inte! ;)

Anonymous said...

jaha samma nyans i fyra olika utförande, för när jag klickade på din färg fanns den bara i ett av de fyra utförandena och då tyckte jag att den såg glittrig ut,. Länkar det till dig på msn,. pusss love //L

Rouge said...

L: Oui precis! ;) oki sötis! pusspuss! ;)

Rouge said...

L: Lol, kollade läppstiftet på lancômes hemsida, och den färgen jag vill ha verkar vara "shimmer" och inte "crème" som jag sa först ;) Men det ser fortfarande fabulous ut! =D