Wednesday, April 11, 2007

Dagens vill ha!

Denna produkt tipsade min kära Foxy mig om, och nu är jag ju förstås jättesugen! =D Vore bra att ha som en "nattkräm för fransarna"! =D

Depend Fransnäring

"Depend Fransnäring använder Du för att skydda och återuppbygga Dina fransar och bryn efter dagligt slitage från make up och rengöring etc. Är uppbyggd på vegetabiliska oljor och berikad med vitaminer som aktivt verkar för att bevara och stärka Dina fransar och bryn så att de får möjligheten att växa sig långa, täta och vackra. Cremen är lätt att applicera med den medföljande appliceringsborsten".

13 comments:

Anonymous said...

Ja! Perfekt för mig. Jag tappar ögonfransar hela tiden. Depend brukar ju inte vara så dyrt heller. Jippie!

Anonymous said...

Jag har något liknande från Mavala! Den gör ju inget underverk precis, men jag upplevde det som att fransarna blev lite slitstarkare och att dom blev lättare att böja med franstången!

Anonymous said...

krångligt att hålla på med krämen o den lösa borsten... MUS o face har som är som i en mascaraförpackning

Rouge said...

Ellen: Ojdå, det låter inget vidare du! :O Nepp det brukar det inte vara! Bra det! ;)

Annie: Jaha! =) Tja men det är ju ändå rätt bra! =D

Linda: Hum, ja det har du nog rätt i ja :O Oh, tack så jättemycket för tipset, ska ta och kolla den då! =D MUS brukar ju dessutom ha så snygga hylsor också hehe! ;)

Anonymous said...

Nu har jag gjort det! Jag har tagit mod till mig och lagt min första beställning hos Strawberrynet. Det blev en mörkbrun skugga från Chanel. Oh vad spännande!!!

Rouge said...

Åh, var roligt! =D Åh, chanelskuggor är så härliga och mörkbrun är dessutom en mycket användbar nyans ju! ;) Bara att vänta in ett litet sött paket därifrån nu då! =D Mycket spännande! =D

Anonymous said...

Hehe! ja jag vill ha någon sorts näring åt mina fransar. de har kännts lite upproriska de senaste :)jag har dock också tänkt på detta med att den inte är så lätt applicerad.. vi får kolla på denna ifrån mus :D
pusss //L
btw nice att du gjort svenskt när man skriver en kommentar :)

Anonymous said...

Fransar har väl en vädligt kort "livslänfd" som det är? Men fasiken, det verkar vara en rolig produkt, och sådana kan man alla få för många av :D

Anonymous said...

hur gick det med intervjun igår? puss puss! //L

Rouge said...

Linda: Jaha, ojdå! ;)Yes! :O Ja, det får vi verkligen göra! :D får ta en sväng på stan snart tycker jag! =D

Haha, jag har faktiskt inte ändrat till svenska :O Det bara var så när jag loggade in häromdagen o__O Jätteskumt! Ja, så har jag låtit det vara så! ;)

Det gick bra på intervjun, ringer och berättar allt, om du inte vaknar på msn snart förstås! ;) Står "inte vid datorn just nu!" ;)

Bjooti: Jepp! =) Ja, precis, en sådan där rolig produkt som kanske inte är jättenödvändig men som man ändå blir väldigt sugen på hehe! ;) Exakt! ;)

Anonymous said...

depends gör inget för fransarna. Tyvärr. Talikas är betydligt bättre! Köp den istället

Anonymous said...

den från MUS är billigare än FACE, märkte det när jag köpte en ny från face idag :) dock svider den från mus i ögonen när jag tvättar ansiktet på morgonen så testar face igen :)

Rouge said...

Emelle: Oki! =)Tack för tipset, ska kolla in den då! =D

Linda: Aha! =) Oj, det är ju verkligen inte bra, förstår det! =)