Saturday, April 28, 2007

Dagens shoppingtips!

Om du har torr, stramande och känslig hy och letar efter en relativt billig ansiktsmask så kan den här masken från Lumene säkert vara alldelles otroligt bra:


Lumene - Hydra Tender Soothing and Moisturizing Mask
Pris: 11o kronor på Åhlens

Testade den på handen då jag var i stan sist, och wow! Den kändes helt otroligt mjuk och återfuktande, och framförallt så var den oerhört svalkande och skön, kändes riktigt trevligt! ;)

Det var nästan så att man sprang och köpte den av bara farten, MEN jag får inte köpa några fler ansiktsmaskar för mig själv eftersom jag använder dem alldeles för sällan! ;) Och skulle jag köpa en så skulle den bara bli stående en väldans massa tid, och det skulle vara väldigt onödigt. Speciellt eftersom jag redan äger en helt fantasisk ansiktsmask (som används alldeles för sällan), och det är Chanel - Masque Déstressant. Som verkligen återfuktar på djupet och det känns som att huden är ordentligt fuktmättad efter en omgång med den, och dessutom väldigt lugnad. ;)

2 comments:

Anonymous said...

Ska skaffa framåt sommaren då huden behöver fukt osv. (;

Rouge said...

Moa: Det låter bra det! ;) Får se om jag lyckas hålla mig ifrån att inte köpa den haha! ;)