Sunday, March 18, 2007

Massor av fina Chanellack på Strawberrynet just nu!

Strawberrynet har just nu massor av fina Chanellack i lager just nu (ett tag hade de endast två nyanser, inga alls och så vidare). Men nu finns ett helt gäng i vackra nyanser, och till ett rätt bra pris; antingen 122, eller 136 kronor, beroendepå vilket lack det är. Här hemma kostade 195 kronor, så lite billigare är det allt! ;) Så det är verkligen dagens shoppingtips!


Chanel - Le Vernis - Gold Shimmer

Chanel - Le Vernis - Vanity

Chanel - Le Vernis - Sugar Gloss

Chanels nagellack är faktiskt de bästa enligt mig! De är superlätta att måla på, och de torkar snabbt, och är väldigt tåliga! Sedan älskar jag förstås de härliga nyanserna också! Chanel är för övrigt riktigt bra på att ta fram snygga nyanser! Jag dras alltid till dem för de känns så levande och vackra, och ofta är det underbart pärlemorskimmrande också (men inte för mycket, så att skimret tar över, utan alldeles, alldeles lagom). Den underbara nyansen Violette kommer dessutom att få pryda mina naglar idag! ;)

4 comments:

Ivana said...

Det blev en liiiten beställning för mig, chanel är ju sååå lyxigt :)

Rouge said...

Ivana: Hihihi, jag förstår det! ;) Svårt att inte beställa, speciellt de här söta nagellacken! ;) Ja, Chanel har verkligen härligt lyxiga och högkvalitativa produkter!

Anonymous said...

Dom två sista rosa negellacken såg riktigt lockande ut.. lite lika den från essie, vad den nu heter :)

Rouge said...

Ellen: Ja ;) De är väldigt pigga och fräscha färger tycker jag! =D