Wednesday, March 7, 2007

Försvarets Hudsalva Inhandlat

Yes, nu har jag inhandlat denna lilla produkt från Apoteket för det ringa priset av 16 kronor. För tillfället har jag ingen transparent läppuppmjukare ;), och därför passade jag på att inhandla denna klassiker. Jag var lite nyfiken på den eftersom att den som sagt är en riktig klassiker, och för att jag aldrig har provat den förut! ;)

Inget läppstift, eller färgade gloss och så vidare blir ju supersnyggt på uttorkade läppar liksom! Så ett vettigt transparent läppbalsam är alltid bra att ha till hands hemma. =)

Jag har förstås provat den nu, och jag tror den kommer att fylla sitt syfte alldeles utmärkt! ;)

Försvarets Hudsalva

14 comments:

Bambie said...

Ja du klassiker i sig. Den är ju underbar när man har torra läppar speciellt på vintern

Anonymous said...

Min favorit! :) Kan inte leva utan den :P

Anonymous said...

den är BÄST

Ivana said...

jag har inte heller provat den trots att alla verkar använda den. hm... blir nog att inhandla raringen imorgon

Sabine said...

Åh den är ju toppen! Du är förresten utmanad, kolla min blogg för info. ;)

Rouge said...

Bambie: Ja, verkligen! ;)

Becccan: Förstår det! ;)Känns som att det kommer att bli en favorit för mig också! ;)

Nina: Hehe, fabulous! ;)

Ivana: Det låter bra det, och det är ju super att den bara kostar 16 kronor också! =)

Sabine: Ja, verkligen! Hoho, vad kul, har kollat in utmaningen, och jag ska göra den så fort jag hinner! =)

Sabine said...

Jag har länkat din sida till min blogg med för jag tycker den är så bra! Hoppas det är ok! =)

Ivana said...

Det blev ingen salva idag, typiskt att jag skulle glömma men snart ska den vila i väskan :)

Rouge said...

Sabine: Åh, tack så mycket! Visst är det okej, jättekul att du har länkat ju! =D

Ivana: Hehe, ja det är ju lätt att glömma! ;) Låter bra det! =)

Anonymous said...

Försvarets hudsalva är bra och prisvärd men jag tycker nog att rosebud strawberry är lite vassare;)

Angus said...

saknar uppdateringar på din braiga blogg! :)

Rouge said...

Annie: Hehe, tja av de två så vet jag inte vilken som är bäst än, jag tycker att rosebud återfuktar bra för stunden, men mina läppar blir ganska snabbt torra igen med den. :O Medan försvarets hudsalva inte återfuktar lika mycket på en gång som rosebud, men håller mina läppar mjuka längre! ;)Hehe, inte lätt att avgöra bland de två för moi! ;)

Angus: Hihi, jätteroligt att du tycker att bloggen är bra, och har saknat uppdateringar! =D Anledningen till att det har varit dåligt med uppdateringar är att jag har varit helt död de senaste dagarna; långa dagar och tidiga morgnar..=) Har knappt orkat sätta mig framför datorn, utan har stupat i soffan istället! ;)MEN, idag har jag äntligen fått sova ut, så nu blir det uppdateringar minsann! ;)

Anonymous said...

jag har nog köpt försvarets sen jag gick i fyran :) hoppas de aldrig slutar tillverka den för då dör jag :) en i varje väska, en vid sängen, en i bilen...osv:)

Rouge said...

Linda: Hihi! ;) Jag förstår det, men det gör de nog inte för det är ju en sådan klassiker, som är så populär och har funnits i evigheter! =D Så praktiskt! ;)