Tuesday, February 13, 2007

Uppfräschning Inför Födelsedagen!

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag, och min födelsedag! ;) Då ska det ätas trerätters middag med världens bästa pojkvän, och sedan blir det mys med vin och choklad hemma! =D Ikväll ska jag därför göra en miniansiktsbehandling så huden får sig en skön uppfräschning till imorrn, och helst hade jag väl velat göra en ännu nogrannare behandling med ansiktsmask osv, men det hinner jag inte med. Så det blir en snabbuppfräschning istället:

1. Chanel - Gommage Microperlé Hydratation: Härligaste peelingen, rengör prorerna väldigt bra, minskar rödheten och ger mitt ansikte fantastisk lyster och fräschör. Sedan återfuktar den helt otroligt bra också; så effektiv men ändå så snäll mot huden!


2.Cliniderm - Dry & Sensitive Night Cream: Inhandlades idag på Apoteket ihopp om att det ska vara en bra budgetnattkräm, så ikväll ska den testas och recension kommer naturligtvis senare!

3. Shiseido - Benefiance Eye Treatment Mask: Skön ögonbehandlingsmask som ska sitta i 15 minuter, och denna återfuktar fint och reducerar mörka ringar!


4 comments:

Anonymous said...

Men vad elakt av dem! jag skrev till dig här förut muppi och nu är det borta!?

Well well, happy birthday to you! :D Vet att det inte är förrän en halvtimme men ändå :D Love you mupp. hoppas du får en underbar födelsedag och en underbar alla hjärtans dag! puss o kysss från Linda

Rouge said...

Ojdå! :O Hum, men du kanske kommenterade när jag mixtrade med inläggen, gjorde två av detta inläggen för det första blev konstigt med texten åså, så jag tog bort det ena och det var kanske precis då som du skrev din kommentar eller nått, så då kanske den åkte med där! :O

Hihihi, åh tack så mycket sötis! =D Såg att du hade meepat på msn, också ju, men jag var i vardagsrummet då så jag missade dig ju, typiskt! >_< Hihi, love you too sweetie! =D Tack så jättemycket sötnos! Hoppas att allt är bra med dig! =D Massor av pussar på dig med darling! =D Mihi, nu ska jag sova! ;)

Anonymous said...

Grattis på födelsedan! Hoppas att du får en trevlig dag =D

Rouge said...

S: Hihi, tack så jättemycket! =D Ska ha det riktigt mysigt med pojkvännen idag, så det kommer att bli en väldigt bra dag! =D