Sunday, February 25, 2007

Lookfantastic

Yes, det var ju där jag shoppade min nattkräm från Dermalogica, för att jag hittade den för cirka 500 kronor, istället för 900 som krämen kostar här hemma. Det var första gången jag shoppade där, och jag måste säga att det var super. Det var enkelt att beställa därifrån, frakten tog endast fyra dagar, och paketet var väl inslaget. De har framförallt mycket hårvårdsprodukter som verkar vara billigare än här hemma, men också en del skönhetsprodukter, hudvårdsprodukter och nagellack från Essie! Check it out! ;)

4 comments:

Anonymous said...

Var länge sedan jag tittade in på Lookfantastic. Trodde mest de hade hårvård, men nu såg jag ju att de faktiskt hade en hel del annat spännande! Tack för tipset!

Rouge said...

Yes, jag har länge vetat om att sidan finns ;) Men jag hade också för mig att de mest hade hårvård och hade inte heller kollat den på länge, tills jag surfade runt och hittade dermalogicanattkrämen till superbra pris där! ;) Och yes så har de ju en hel del andra produkter så det är ju jättbra! ;) Varsågod! ;)

Anonymous said...

Jag beställde ett av de rosa Essie lacken därifrån som sålde slut på ett kick i Sverige.

Rouge said...

Bjooti: Perfekt ju! ;) Härligt när man hittar saker som är helt slutsålda här hemma! ;)