Saturday, February 17, 2007

Det bästa mot torrhetslinjerna runt ögonen...

...är faktiskt inte en ögonkräm, utan självaste ansiktskrämen Intensive Moisture Balance från Dermalogica. Provade denna då mina ögonområden var extra torra, och resultatet blev så enormt bra att jag fortsatte. Massor av fukt utan att vara speciellt fett och kladdigt, och det har verkligen gjort under för mina torrhetslinjer. Vet ju att man egentligen ska ha en särskild kräm för ögonområdet, men det struntar jag i nu för den här ger ju ett alldeles magnifikt resultat. Tycker ögonen blir väldigt mycket fräschare och piggare av all fukt dessutom, och den gör som sagt under för torrhetslinjerna! Och är även super under sminket också, håller torrhetslinjerna borta och får sminket att sitta som berget!



Dermalogica - Intensive Moisture Balance

6 comments:

Anonymous said...

Det här är kanske något för mig... Har Skin Smoothing Cream nu, men jag tycker inte att den är tillräckligt återfuktade nu när det är så kallt ute. Så du tycker att den här går in snabbt och bra i huden ? och inte blir som en fettig hinna?

Rouge said...

S: Ja, den är jättefräsch verkligen, ingen fet blank hinna! Visst är det en lite kraftigare kräm, men den lägger sig så fint och mjukt (inte sådär fettigt och läskigt) och sjunker in jättefort! (brukar vänta 1 min innan jag kör på med primer och makeup Dessutom bildar den ett superbra underlag för makeupen; jämnt och fint och ordentligt återfuktat!

Detta är också mina absoluta favoritfuktkräm, och den bästa jag någonsin har provat! Älskar den verkligen! =D

Anonymous said...

Då får det nog bli en sån. Tänkte slänga in en beställning på Streawberrynet nu när lönen kommer =D Det här med tullen som du skrivit om.. du brukar alltså bara maila dom att du fick betala tull, bifoga kvitttot så sätter dom tillbaka pengarna?

Rouge said...

S: Aha, nice! =D Superbra pris på den på Strawberrynet ja! =D Exakt så ja! Bara att scanna in kvittot, eller fota med digitalkamera och skicka med det i mailet, så får man tillbaka pengarna inom 1-2 veckor! Glöm inte att skriva med ditt ordernummer i mailet också! =D

Anonymous said...

Jag måste verkligen också köpa denna kräm. Har ju provat kitet ett tag nu och jag är helt såld. :)

Rouge said...

Mia: Ja, gör det! Den är ju helt underbar! =D Har ju precis köpt mig den i orginalstorlek själv! Härligt! =D Finns ju till så bra pris på strawberrynet också, ca 280 kronor! =D