Thursday, February 8, 2007

Clarins - Color Quench Lip Balm

Detta läppbalsam från Clarins är jag verkligen sugen på efter den hemska upplevelsen av Muradläppbalsamet.

Clarins - Color Quench Lip Balm

Just denna nyansen ser så härlig ut också, och verkar vara perfekt för mina läppar. Jag har ju ganska röda läppar, och en hint av färg i någon körsbärsröd eller plommonnyans främhäver mina läppar väldigt fint, och ger hela ansiktet lyster och fräschör. Ett annat läppbalsam som enligt mig är fenomenalt bra är detta från Philosophy, men nackdelen med det är att det tyvärr smakar ganska illa.

5 comments:

Anonymous said...

Jaaa! Köp den! Tok-fin färg och sååå skön på läpparna. Ingen Salicyl Syra där inte ;)

Rouge said...

Åh, det låter verkligen fabulous ju! =D Blir fika och stan med en vän idag efter dagens seminarium, så då ska jag verkligen passa på att kolla in den! =D Hihi, ne precis! Usch för det i läppbalsam alltså! ;)

Anonymous said...

Ja, gör det och om jag inte minns fel så har dom kommit ut i en massa nya skojiga färger nu =D

Anonymous said...

Den färgen var fin!!

Rouge said...

S: Yes, många härliga färger finns att välja på, och jag inhandlade ju den jättefina röda nyansen nr 11! =D

Mia: Ja visst är den! ;) Jättehärlig, och ger ansiktet liv och lyster utan att bli för mycket eftersom den är så pass transparent! Perfekt för mina ganska röda läppar! ;)