Wednesday, January 17, 2007

Uppfräschning!


Dior Hydraction - Deep Hydration Refreshing Spray är mycket trevlig att ha till hands då man har mycket arbete att göra på datorn (som jag har haft de senaste dagarna, lot's of hemtentaskrivande ;)). Den ger ansiktet en rejäl uppfräschning så man piggnar till lite, och återfuktar ordentligt vilket är skönt då man sitter och arbetar länge, eftersom huden då kan bli lite torr och stram. Den fixerar dessutom makeupen också, och sedan så är ju flaskan snygg att ha på skrivbordet, och det är ju inte så dumt. =D

8 comments:

Kerstin said...

Spännande! Jag trodde att sminkmärkena tyckte det var lite ute med sånna sprayer och att de inte är så vanliga längre, men jag älskar dem! Just nu har jag en rosa från Clinique, också bra! Vet du eller någon av dina läsare om det finns några bra budgetvarianter? Eller någon variant i lagom handväsk-storlek? Har själv funderat på Håkanssons kit med miniflasker. Någon som testat?

Rouge said...

Yes, de är jättehärliga. Den som jag har från Dior släpptes i höstas, så det var ju inte så längesedan i alla fall ;) Oh, nice! ;)

Den enda jag har sett som är billigare än de flesta är den här från eleven med 30 ml, (bra storlek för handväskan) för 69kr, och en 150 ml för 149kr: http://www.eleven.se/stay-spray-makeup-fix-2111.html

Har ej testat denna själv, eller håkanssons minikit =) Min från Dior innehåller 100 ml, så det funkar ju om man har en lite större handväska =)

Anonymous said...

Ååååh...låter bra det där:)

Jag har testat Håkanssons kit med miniflaskor, men de tar ju slut i ett nafs. Annars kan jag verkligen rekommendera Håkanssons vitaminspray:)

Rouge said...

Jepp! =D

Vad bra, de där miniflaskorna verkar vara himla söta! ;)

Anonymous said...

åh! vad spännamnde, måste jag testa!

Rouge said...

Gör du det! =) Jätteskönt att ha en uppfräschande spray till hands hihi! =D

Anonymous said...

Jag som är sucker för Dermalogicas produkter tycker att deras ansiktsvatten (Multi-Active Toner) somäven fungerar som en fuktspray är det bästa som finns :) Hoppas att det gick bra på tentan!

Rouge said...

Oh! ;) Bra tips! Något att testa efter min diorspray då kanske! Hihi, tack så mycket! Jag tror det gick bra iaf! =D