Monday, November 3, 2008

Heaven on your lips!

Himmelsk är det minsta man kan säga om denna Lip Treatment från Lancôme! Inhandlade den idag då jag strosade runt bland makeupdiskarna på Åhlens i Göteborg! ^^

Provade den på mina torra läppar nu, och genast blev de fantasiskt mjuka, och ett vackert subtilt skimmer infann sig på mina läppar. Dess konsistens är också underbart lyxig, och man kan bara beskriva den som perfekt. Produkten lägger sig på läpparna och smälter in omedelbart som om den endast vore gjorda för dem. Alldeles himmelskt alltså!

Helt klart bästa mjukgöraren för läppar någonsin!


Lancôme - La Base, L'absolu Rouge

Revitalizing Lip Treatment, Highlighting Effect, Pro-Xylane, SPF 10

12 comments:

Anonymous said...

hehe. det låter bra det sötis! =)/linda

Rouge said...

Linda: Indeed, sweetie, den är lovelylovely! =D

rustik charm said...

Aaaa låter kanon ju:)

Anonymous said...

Låter riktigt bra.

Rouge said...

eye on beauty och rm: Yes! =D Den är verkligen super! =D

Anonymous said...

du får lägga upp en resultatbild med sweetie,. var ju jättefint på,. fast kan vara svårt att fånga med kameran kasnke :) puss puss /L

Rouge said...

Linda: Jag försökte det sweetie! Men som du säger, väldigt svårt att fånga med kameran! Bilderna gjorde inte produkten rättvisa överhuvudtaget! Så det var tråkigt, för det är ju, som du säger, verkligen jättefint på! =) Lite frostigt diskret skimmer liksom, mkt snyggt! ;) Pusspuss!

CrazyNails said...

Efter det utlägget så känns det som det är nått man måste ha!

Rouge said...

Crazy Nails: Hehe, yes! ;) Den är så underbar! Och jag bara älskar det snygga skimmret, i vanliga fall är jag inte alls så förtjust i skimmer, och speciellt inte då det kommer till läpproudukter! ;)Men denna mjukgörare är riktigt snygg på läpparna! ^^

Anonymous said...

vad kostar den?

Rouge said...

Orchid: Oj, det minns jag inte, 175-225, något i den stilen kanske! ^^

Pia said...

Jag har ett nude läppstift från den serien och det är mitt favoritläppstift!
Sökte på smink på google, och kom in på din blogg som fångade mig direkt! Du hamnar på min bloglovin-lista :) Ha en fin dag!