Sunday, April 20, 2008

Senaste köpet! Perfection.

Detta underbara läppstift från Dior är mitt senaste inköp, och jag måste bara få babbla på lite om det för det är helt perfekt på alla sätt och vis!

Färgen är helt fantastiskt fin, rosigt rosaröd. Och ja, jag är ju en sucker för sådana färger som ni säkert känner till vid det här laget, och nyansen på detta läppstift är helt perfekt.Läppstiftet är också av den transparenta typen, alltså en slags mellanting mellan läppstift och läppglans. Det är därmed lättburet, och smidigt att applicera, men ger samtidigt mycket färg och mycket glans!



Dior Addiction - High Shine - Flamenco Red

Hållbarheten på denna produkt är också en viktig sak att ta upp för den är verkligen FENOMENAL, den sitter verkligen där den sitter! =D

Tillsist så får man ju också säga att produktens design är fullkomligt underbar, en riktig snygging i handväskan alltså!

12 comments:

Anonymous said...

wiie!! vad roligt!! hur mycket kostade den? :D

Rouge said...

Therése: Mycket trevligt ja! ;) En riktig pärla, som jag inte tänker överge i första taget! Det kostade 250 kronor på Kicks! =)

Anonymous said...

Åååååå, hur mycket vill inte jag ha den här nu då!:D

Anonymous said...

haha gött ;) den såg väldigt fin ut :) btw köp inte isadoras lipplumper, den sitter inte där den ska! :/ puss puss baby. har hem telefon nu också :)Linda

Anonymous said...

Visst är den helt outstandning!!! Vårdande är den också! Jag älskar high shine från Dior och även glossen Ultra Gloss Reflect kan jag skarpt rekommendera :D

Rouge said...

Sublim: Hihi! ;) Ett riktigt kap är det!

Linda: Ja den är verkligen lovely! Haha, tänk att man kan göra så bra impulsköp! ;) Ojdå, evil! Låter inget kul sweetie! Åh! göttgött! =D pusspuss!

Millan Fagervall: Ja fullkomligt underbar! =D Ja visst! ^^ Åh, nått för mig att testa då alltså!

Fåfängan said...

Snyggt, skulle gärna vilja se hur det ser ut på också! :-9

Rouge said...

Fåfängan: Förstår det! ^^ Får ta och ordna det! =D

Anonymous said...

Åååh, som läppstiftsälskare av rang måste jag säga att den där röda nyansen ser bara urljuvlig ut!

Rouge said...

Rocketqueen: Det är den verkligen, vill jag lova! =D

Anonymous said...

Miip, den verkar jättefinig! :D JAg gillar speciellt diors läppglanser och läppstift.
kram kram!

Rouge said...

Arre: Yes, den är underbar, har på mig den just nu! ;) Hehe, deeet vet jag allt, haha du har typ haft deras läppprodukter så länge jag kan minnas ;)