Wednesday, December 26, 2007

Underbara julklappar!

Dessa härliga julklappar fick jag i julklapp av pojkvännen! Too Faced - Lash Injection Mascara, och den mycket omtalade ögonmakeupprimern från Urban Decay!

Ska bli så spännande att se om primern är så bra som alla säger! Har läst att även de billigaste skuggor ska sitta som berget med denna primer! ;)


Too Faced - Lash Injection Mascara


Och mascaran är jag också mycket nyfiken opå, för min kära favorit från YSL (YSL - Volume Effet Faux Cils) irriterar mina ögon ibland, det beror väl på fibrerna i mascaran som gör fransarna maffiga och lite stela, men som "skrapar emot" mina linser.

Too Faced Lash Injection ska ju dock bygga upp små tuber kring fransarna, och därför tänkte jag att den kanske lägger sig lite tightare om fransarna och därmed inte irriterar mina ögon, men vi får väl se! ;) Ska prova dessa pärlor ikväll! =D


Urban Decay - Eye Shadow Primer Potion

Måste också säga att jag även fick en kamera i julklapp, så nu kommer ni att slippa de fruktansvärt dåliga mobilkamerabilderna! ;)

9 comments:

Anonymous said...

Primern är lika bra som alla skriver, och ännu lite bättre :)

Rouge said...

Bjooti: Vad roligt! =D Har verkligen läst hur mycket bra om den som helst, i bloggar, på makeupalley, blushrecensionerna! Ska testa den nu alldeles strax, så spännande! =D

Anonymous said...

meeh muppi jag vill ju med ha! ;P tihi vilka snygga julklappar liksom!! ses på nyår baby!! puss pusss //Linda

Rouge said...

Linda: Hihi, yes! ;) Gäller att önska sig rätt stuff hehe! det gör vi sweetie, det ska bli jätteroligt, saknar dig massor! ;) pusspuss!

Fåfängan said...

Otroligt bra julklappar! Har primern, den är kanon :-)//Mia (f.d MiTe)

Rouge said...

Fåfängan: Hehe, ja verkligen! ;)Det måste jag hålla med om ja, den är verkligen en pärla! =D Otroligt att den kan få skuggorna att hålla så fint! =D Vill aldrig vara utan den nu alltså!! ;)

Anonymous said...

Hur var mascaran? puss //Linda

Anonymous said...

primern ser ju ut som en intressant men läskig dildo ._. är du medveten om det? :D
:*

Rouge said...

Chelsea: LOL, den kanske ser lite läskig ut på bilden, men jag lovar att förpackningen är jättesöt i verkligheten! ;)