Wednesday, June 6, 2007

Fira nationaldagen med ett Chanelgloss...

...kanske man skulle göra hehe! ;) Såg att mitt favoritgloss Chanel - Lèvres Scintillantes - Imaginaire fanns inne på Strawberrynet igen! Och man kanske skulle passa på att köpa sig ett nytt för 179 kronor, istället för 225 kronor (som jag tror de kostar här hemma) ;)

Det är verkligen en storfavorit hos moi, på grund av att det ger en riktigt snygg lackad effekt, och det är lite glittrigt, men inga stora äckliga irriterade glitterkorn, utan väldigt finmalt som inte känns eller ser överdrivet glittrigt och tacky ut, eller lägger sig i hela ansiktet då man har pussats med pojkvännen! ;)

Dessutom är det mycket behagligt att ha på läpparna då det är lite återfuktande (har använt det då jag har glömt läppbalsam hemma, och det återfuktar rätt bra då =D), men det är inte rinnigt eller flyter omrking som en del återfuktande läppglans kan göra. Det är också lite lite klistrigt, men absolut inte obehagligt klistrigt som tex Lancômes Juicy Tubes, och detta läppbalsam håller mycket längre än dem på mig! ;) Detta Chanelgloss har verkligen en grym hållbarhet för att vara ett läppglans! ;) Naturligtvis är lyxfaktorn hög också, och förpackningen är riktigt snygg! ;)

Perfekt läppglans alltså, har verkligen ingenting att klaga på! ;) Bilder på hur det ser ut på mina läppar, kan också ses: här.




Chanel - Lèvres Scintillantes - Imaginaire

No comments: