Wednesday, May 9, 2007

Fabulous ögonbryn!

Jäklar alltså, nu hade jag äntligen tillfället att prova min YSL - Eybrow Enhancer Duo ordentligt (innan hade jag i stort sett bara hunnit testa jätteslarvigt på ena ögonbrynet så det gav ju inget resultat, men nu minsann gjorde det ju det ;)), och vad snygga och perfekta bryn jag fick nu då! :O Blev helt förvånad då jag såg resultatet! =D Hur lättfixat som helst också!

Man tar den delen där den transparenta färgen (ljus gråaljusbrunaktig färg, haha vilket ord, en perfekt match för mina bryn!) finns och ser till så att det inte är för mycket fär på applikatorn, sen bara drar man igenom ögon brynet ett par gånger tills färgen ligger jämnt över hela ögonbrynet. Därefter kammar man igenom ögonbrynen med den transparenta fixerings gelen så att de ligger som man vill, och voilá: perfekta ögonbryn, som ser oerhört snygga och naturliga ut! =D=D

Blev verkligen helt förvånad då jag såg det otroligt snygga resultatet, för det var långt över mina förväntningar! Kan jag som är så slarvig få så snygga ögonbryn bara sådär, wow alltså! ;)

Gah, ni skulle fått bildbevis om det inte var så att min mobilkamera hade gått sönder! >_<

Dagens tips är alltså denna underbara produkt:


YSL - Eybrow Enhancer Duo

7 comments:

Anonymous said...

Man kan kalla färgen för lervälling... hihi

Rouge said...

Anosymous: Haha, ja precis! ;) Det ser ju faktiskt ut som det! ;)

Anonymous said...

Eller så tar man H&M's egna ögon brynsfärg. och Seal the deal med hårspray ;)

Rouge said...

Andrea: hehe bra tips! ;)

Anonymous said...

Alltid lika skoj att läsa dina recentioner och jag blir alltid lika shoppingsugen!;) Försöker komma igång med lite recentioner och så i min blogg med nu:)

Anonymous said...

Åhh, den här verkar ju inte alls fel. Frågan är om det finns nån bra färg för mig som har svarta ögonbryn?

Rouge said...

Annie: Hihihi, roligt att du tycker det! =D Åh, vad bra! ;) Recensioner kan man aldrig få för mycket av ju! ;)

Makeitup: Precis! ;) Den är supersmidig, speciellt till vardags då man snabbt vill snygga till brynen lite, ge dem en gnutta färg och fixering och därmed få ett mycket naturligt resultat! ;)

Ingen aning, jag kollade bara in denna färg i stan tyvärr! :O Och på strawberrynet har de endast denna nyans just nu... Men du kan ju spana lite vid någon YSLdisk, för den jag har är den ljusaste, så det borde ju finnas mörkare i alla fall! ;)