Sunday, April 22, 2007

Dagens tips!

Detta är ett mycket enkelt tips, och många gör säkert redan detta, men jag vill ändå skriva det.

Avsluta kvällens hudvårdsrutin med ett riktigt skönt läppbalsam eller lypsyl på läpparna. Gör man detta varje kväll så håller sig läpparna i väldigt mycket bättre skick; håller sig fina, mjuka och känns behagliga eftersom de inte får någon chans att bli alltför uttorkade.

Återfuktade läppar är ju ett måste för att få gloss och läppstift snyggt dessutom, och denna lilla kvällsrutin är verkligen super för att hålla dem återfuktande och fina. Tänk att så lite kan göra så mycket i längden! ;)

Själv använder jag just nu Försvarets Hudsalva varje kväll:




Försvarets Hudsalva

Mina läppar au naturel

8 comments:

Anonymous said...

Bra tips! :) Själv får man använda ett tjockt lager med Locobse Repair varje kväll :'( Annars är det kört för mina läppar... Älskar din blogg btw! :D:D

Rouge said...

Anonymous: Kul att du tyckte det! ;) Ojdå =) super är det i alla fall med ordentlig återfuktning innan man lägger sig, och så härligt att vakna med jättemjuka läppar! ;)

Hihi, vad roligt att du gör det! Jättekul att bloggen uppskattas =D

Anonymous said...

hihi,. vilken volym du har på dina läppar babe :) very nice.. puss //L

Rouge said...

L: Hihihi! ;) Tack så mycket sötis! ;) pusselipuss darling! =D

emmy said...

använder också försvarets hudsalva, tror till och med att det var du som tipsade om det i din blogg. =)

Rouge said...

Emmy: Nice, den är bra tycker jag! ;) Hihi, jaha! =D

Anonymous said...

kan inte sova om jag inte får ha massor med försvarets på läpparna :)

Rouge said...

Linda: hihihi! ;) Inte jag heller, känns "fel" då ju, som om nått saknas! ;)