Sunday, April 1, 2007

Citat som belyser mitt sminknörderi!

Här är en konversation från msn där jag och min pojkvän pratar om hans ena papegoja Tifa, och där ett skämtsamt citat om mitt sminknörderi lyckades leta sig in i konversationen! ;)

Jag: hehe, vad gör tifa för bus nu då?

Min pojkvän: nu ser hon lätt förolämpad ut att jag stoppat henne i buren, trots att hon fått godis och grejjer

Jag: hahahahaha

Jag: tiiiiifa då

Min pojkvän: försöker få henne att förstå att hon inte får äpple bara för att hon vägrar käka päronen..

Jag: haha, lol hon är ju hopplös

Jag: väldigt fin i kanten

Min pojkvän: och det ska DU säga

Jag: japp

Min pojkvän: ditt smink SKA komma från Paris, i fin påse och bös


Papegojor: Tifa (till vänster) och Kito


Paris: la Tour Eiffel


"Fina påsar och bös": Chanel m.m.


Tja riktigt så illa är det ju inte förstås! ;)

8 comments:

Sabine said...

Hahaha!

Ivana said...

Hahaha underbart citat!

Anonymous said...

hey babe! vadgör du imorgon, tisdag, kl 11.30? lust att ta en fika? komer hem ifrån strömstad då o ska ha en tid hos min läkare kl 3.. du kan väl höra av dig om du vill :D pusss //Linda

Anonymous said...

btw, glömde säga att jag bara kan nås på mobilen och inte har några pengar på den ;p.. puss o kram! =D //Linda

Anonymous said...

Men vem sjutton vill INTE ha sitt smink ur fina påsar och bös?? Min kille säger att det är bara för honom att acceptera :)

Rouge said...

Sabine: ;)

Ivana: Ja, det var svårt att sluta garva efter detta sades½ ;)

Linda: Blev ju mysig fika igår, senare än det var tänkt dock, men det var ju inte dumt hihi! =D

Red Head: Haha! Yeah! ;) Hehe, det har min också fått göra! =D Fast jag gillar allt smink som är überbra, även om de inte är i fina påsar eller kommer ifrån Paris hahaha! ;) Men det betyder ju inte att det är dumt med när man får sminket i "en fin påse och bös" hehe! =D

Anonymous said...

nu blir jag nyfiken, har goja själv. är det två morhuvade han har? svårt att se på bilden men det tycks se ut så. kolla min blogg får du se våra godisar

Rouge said...

Lina: Jaha, vad roligt! ;) Papegojor är så tokiga och roliga! =D Tifa (till vänster) är en morhuvad, och lilla Kito till höger är en Meyer's papegoja! =D Riktiga sötnosar båda två! =D Åh, det ska jag göra! =D