Sunday, January 7, 2007

Nattkräm


Chanels nattkräm rétifiance intense nuit är min nuvarande nattkräm, och jag föll för den för att jag i affären provade den på mina mycket nariga händer och denna kräm sjönk in på en gång och liksom läkte dom och gav mina händer en riktigt len yta. Köpte den ett tag senare på www.strawberrynet.com, och nu har jag använt den ett tag, och yes huden blir super len, MEN min hy tycks reagera på denna kräm genom blossa upp och bli rödaktig efter applicering... Inte bra. Verkar inte som min hy tål denna kräm speciellt bra alltså, och det är synd för huden blir verkligen superlen när man vaknar. Typiskt...

2 comments:

Anonymous said...

Ajdå, det låter ju inte så roligt, synd för dig som är en sådan chanel girlie! :D
Har du hittat någon annan nattkräm då elle kör du på med chanel, försvinner det röda till morgonen? Min Muppsi måste ju vara försiktig med sin fina hy! kyss på dig sweetie. /Linda

Rouge said...

ja, det var evil :O min hy är ju annars förtjust i chanelprodukter ju! ;) Hihi, håller på och spanar lite ;) Använder min Laura Mercier nattkräm istället, men jag tycker ju den är för kraftig och kladdig för att användas dagligen åså ^^, så jag smörjer på lite mindre av den just nu, och det är väl okej.. men en ny nattkräm behövs om man säger så ;) hihi pusspuss sötnos, hoppas det är bra med dig! :D hihi, vi får ta och ses snart igen tycker jag! =D